Bizim çalışmalarımızı yakından izleyen dostlarımız bilirler. Sadece makine üretmekle kalmayıp, ülkemizde üretici-tüketici zinciri içinde bir GIDA KÜLTÜRÜ oluşturmayı da kendimize vazife edindik.
Bizim çalışmalarımızı yakından izleyen dostlarımız bilirler. Sadece makine üretmekle kalmayıp, ülkemizde üretici-tüketici zinciri içinde bir GIDA KÜLTÜRÜ oluşturmayı da kendimize vazife edindik. Yıllardır gerek sanal alemde, gerekse yazılı medyada fikirlerimizi ifade etmeye çalışıyoruz. Daha önce pek çok mecrada dile getirdiğimiz bir düşüncemizi, bu yıl düzenlenen Avrasya Ambalaj Fuarı çerçevesinde, sektörümüzün değerli bir dergisi olan PACKAGING WORLD'de sizlerle paylaştık. Fuara özel olarak basılan sayıda hem türkçe hem de ingilizce yayınlanan bu makalemizini temel konusu, en büyük gelecek planımızı içeriyor: İSTANBUL'UN SEKTÖRÜMÜZDE DÜNYANIN TİCARİ MERKEZİ HALİNE GELMESİ.
Gerçekleşmesi hiç de zor olmayan bu düşüncemiz, doğru işler yaptığımızda kendiliğinden gelişecektir. Ülkemizin, pekçok gelişmiş ülkede olmayan dinamikleri, hızlı düşünme, çabuk çözüm üretme, pratik zekamız, enerjisi tükenmeyen iç piyasa yapımız sayesinde bu amaca ulaşmak hiç de zor değil.
Dünya ile onların kurallarıyla rekabet ederken, kendi iç dinamiklerimizin enerjisiyle BÜYÜK OYUNCU olmamız çok yakındır.