Gıda sektöründeki en önemli rekabet taze et ve et ürünlerinin korunması (preservation) ve uzun raf ömrü (shelflife)sağlayan ambalaj teknikleri üzerine gelişiyor. Üreticiler ve marketler, taze veya işlenmiş et ürünlerini pazara sürmeden önce yüzlerce farklı çeşit üstfilm ve tabak malzemesi üzerinde denemeler yapıyor.
Gıda sektöründeki en önemli rekabet taze et ve et ürünlerinin korunması (preservation) ve uzun raf ömrü (shelflife)sağlayan ambalaj teknikleri üzerine gelişiyor. Üreticiler ve marketler, taze veya işlenmiş et ürünlerini pazara sürmeden önce yüzlerce farklı çeşit üstfilm ve tabak malzemesi üzerinde denemeler yapıyor. Hangi ambalaj malzemesi ürünlerine uygunsa, pazarda ilgi çekecek özelliklere sahipse onu seçiyorlar. Ürünlerin pazarın hangi bölümü için ambalajlandığı da önemli. Kesimhaneden fabrikaya giderken farklı yöntemler, fabrikadan markete giderken farklı yöntemler, market rafından son tüketiciye giderken farklı yöntemlerle uygulanan ambalaj teknikleri kullanılır. Müşterilere doğru çözümleri sunabilmek için gıda ambalajı ve gıda taşımacılığı konusunda donanımlı olmanız gerekir.
Taze veya işlenmiş olsun dana, kuzu, koyun, tavuk (poultry) her türlü ete uzun raf ömrü sağlayarak ambalajlama konusunda uzun yıllardır Türk piyasasının oyun kurucuları ile birlikte çalışan APACK genel müdürü Muharrem Demir, “ Müşterilerimizin tercihleri, istekleri, piyasanın talepleri bizi sürekli daha iyisini yapmaya zorladı. APACK olarak sunduğumuz ambalaj çözümleri insan sağlığı standartlarına uygun olarak geliştirilmiş raf ömrü ile global dünya pazarında rekabet edebilecek kalitededir.” diyerek et ambalajında olması gereken standartın altını çiziyor.
“ Ambalajın her aşamasını kontrol altında tutabilmek için sadece makine üretimi ile sınırlı kalmayıp aynı zamanda üst film tasarımına da başladık. Ambalajını yaptığımız ürünlerin niteliğine göre farklı özelliklere sahip, iki ya da daha fazla katmanlı film kombinasyonları geliştirdik. Plastik veya kağıt kaplamalı (lamine), soyulabilir, sabit, farklı bariyer niteliklerini sahip, antifoglu, MAP ve vakum ambalajlara uygun, değişik renklerde, kalınlıkta, baskılı veya baskısız istenilen miktarda filmi temin edebilecek duruma eriştik. Müşterilerimize makine satıp kenara çekilmiyoruz. Üretimin her aşamasında onlara destek oluyoruz, çözümler sunuyoruz ve malzeme desteği sağlıyoruz “ diyen Muharrem Demir, yeni çağın gelişen ticaret anlayışını böyle tanımlıyor.