GULFOOD YOLCUSUYUZ

Yılda iki kez düzenlenen Gulfood Fuarının Manufacturing ayağı olan bölümüne her yıl katılıyoruz. Ancak bölgenin nabzını tutan diğer bölüme de ziyaretçi olarak katılmayı ihmal etmiyoruz. Bu yıl 18-22 Şubat tarihlerinde Dubai Trade Center'da kapılarını açacak olan fuara biletlerimizi aldık.

Yılda iki kez düzenlenen Gulfood Fuarının Manufacturing ayağı olan bölümüne her yıl katılıyoruz. Ancak bölgenin nabzını tutan diğer bölüme de ziyaretçi olarak katılmayı ihmal etmiyoruz. Bu yıl 18-22 Şubat tarihlerinde Dubai Trade Center'da kapılarını açacak olan fuara biletlerimizi aldık.

Gulfood,1 milyon m2 fuar alanında 97.000 ziyaretçiyi aşan bir 2017 rekoru sonrasında, 23'üncü etkinliğinin temeline inovasyonu yerleştiriyor. Fuarın bu aşaması ağırlıklı olarak tüketiciler üzerine kurgulanmış halde. Yiyecek ve İçecek alanında ihtisaslaşmış 5000 den fazla katılımcı fuardaki yerlerini alacak.

Fuarın Temel Konuları:

  • İÇECEKLER - Alkolsüz İçecekler, Sıcak İçecekler, Sular ve Taze İçecekler
  • SÜT ÜRÜNLERİ - Sütler, Yoğurtlar, Tereyağlar ve Peynirler
  • KATI YAĞLAR VE SIVI YAĞLAR - Zeytin, hindistancevizi, ayçiçeği ve diğer bitkisel yemeklik yağlar; saf yağ, vb.
  • SAĞLIK VE GÜZELLİK ICIN KATKISIZ ÜRÜNLER - Organik, Vegan (bitkisel süt ürünleri ikameleri), Glutensiz, Zenginleştirilmiş ve Güçlendirilmiş Gıdalar vb.
  • BAKLİYATLAR, HUBUBATLAR, TAHILLAR - Çok çeşitli tahıllar, fasulyeler, pirinçler, tahıllar vb.
  • ET VE KÜMES HAYVANLARI - Otla beslenen, mısırla beslenen, serbest gezen, vb.
  • LOKAL GIDA ÜRÜNLERİ- Ülkelerin fuar pavyonları, niş ve özel üreticiler aracılığıyla geleneklerini en iyi şekilde sunuyor.
  • GÜÇLÜ MARKALAR - Bu katılımcılar, birden fazla ürün kategorisi için tek durak noktasıdır.

 

FOTOĞRAF GALERİSİ